حضرت فاطمه(س) - حس غریب

اول میلاد خضرت زهرا (س) و روز مادر (زن) رو به همتون مخصوصا خانوما تبریک میگم....

خانه پرگندم و یک جو نفرستاده به گور           برگ مرگت چو غم برگ زمستانی نیست
 ببری مال مسلمان و چو مالت ببرنـــد          بانگ و فریاد برآری که مسلمانی نیست

فاز ۱ ـ ما که دیگه از چشم یاری داشتن به اطرافیان و امید به اونا کشیدیم بیرون، ولی هنوز زنده ایم خدا را شکر، البته شاید وقتی نقطه این جمله رو بذارم حتی فرصت ارسال پست رو نداشته باشم. خدا رو شکر، این مشکل ماست که مسیر رو برعکس میریم و وقتی که دیگه در هر خونه ای رفتیم و تشنه اومدیم بیرون، ته کوچه مسجد رو دیدیم.... خدا رو شکر وقتی که خیالت راحت باشه که هیچکی بهت کمک نمیکنه و طبیعت دنیا همیشه واست اتفاق میفته که همه به فکر منافع دنیوی خودشون هستن و با این که میدونن خدا هیچ کاری رو بی پاداش و جزا نمیذاره باز هم به خودشون نمیان، دیگه برای تشکر و ابراز نیاز و عبادتش هم که شده دعا میکنی که یه مشکل دیگه هم برامون پیش بیاد که بتونیم اول بریم در خونه ائمه و از اونا بخوایم که سفارش ما رو به خدا بکنن. الآن که اینو گفتم واقعا خودم هم فهمیدم که دارم چیزی میگم که حتی ۱ در ۷۰ میلیون هم شاید اتفاق نیفته. آخه کی میاد از خدا بخواد که امتحانش کنه و یه سری مشکل و موقعیت سخت جلو پاش بذاره. ولی توی دنیایی که خیلیا اسم مسلمون دارن ولی فقط باعث بدنام شدن اسلام ان (هر چند که (نا) مسلمون بد، از بد بودن اسلام نیست) و باعث میشن که کسایی که میخوان مسلمون بشن و توبه کنن مسیرشون رو عوض نکنن و فک میکنن چون حرم میرن، نماز میخونن، پیشونیشون پینه بسته، روضه میرن و روزه میگیرن مسلومنن، بهترین چیزایی که خدا میتونه به اونا بده تا شاید به خودشون بیان امتحانای الهی و بعضی از مشکلاته که البته آخرش به سعادت ختم میشه.
خیلی موضوع بیچیده شد،
....
فاز ۲ - همیشه همین جوریه، همیشه وقتی به یه بیچشی بر میخوریم، بازش نیمکنیم و نا امید میشیم، با کسی تعارف که نداریم، خودم همینجوریم، یکی از شهدا (که اسمشون رو یادم نمیاد) میگفت : مسلمان واقعی مشکلات رو کنار نمیذاره و ازش رد نمیشه ، یا راهی میسازه یا راهی پیدا میکنه. و در مورد خودمون بگم که این مشکل خودمونه که فک میکنیم امتحان خدا واسه ما خیلی سخته و به همین هوا از مشکل رد میشیم، ولی خبر نداریم که این مشکلات حتی در سطوح پایین هم اگه حل نشه مثه اینه که در دراز مدت چکیدن قطره آب روی سنگ میتونه باعث سوراخ شدن سنگ بشه.
فاز سنگین - یه هنرمندی میگفت که شما میتونی یه قطره رو توی دریا بریزی و میتونی روی یه برگ و حتی پایه یه درخت بریزی، هر دو تا قطره یه قطرست، ولی تاثیر ها زمین تا مریخ تفاوت، بیاین همیشه مسیر درست رو انتخاب کنیم، واسه ما انسان های راحت طلب کار بسی سختیه ولی اگه از کارای کوچیک شروع کنیم قطعا برد با سختی خیلی بهتر از باخت راحته، قطعا، شک دارین؟ - شک بین این دوتا وارد نیست، به شک اهمیت نکن.